بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عکس العمل عجیب فتح الله زاده به خداحافظی فرهاد مجیدی

بحث معاوضه بازیکنان استقلال و پرسپولیس به کجا رسید؟شما پیشنهاد داده بودید که انصاری فرد و قاضی را می گیرید و ساموئل را به پرسپولیس می دهید؟
اصلا بحث معاوضه مطرح نیست.انصاری فرد و قاضی هر دو از بازیکنان خوب و بزرگ ایران هستند.من خودم به رویانیان پیشنهاد دادم که با توجه به ترافیک در خط هافبک ما یکی از بازیکنان استقلال را جذب کند.پرسپولیس برای ما دوست داشتنی است و دوست داریم به این تیم کمک کنیم.از طرفی قلعه نویی هم معتقد است که خلوت شدن خط هافبک ما می تواند کمک بیشتری به استقلال بدهد.
این اتفاق به این دلیل نیست که استقلال پول ندارد و برای رهایی از مشکلات مالی تصمیم به فروش بازیکنانش گرفته است؟
نه،اصلا ارتباطی به این ماجرا ندارد.اتفاقا بازیکنان خارجی ارزان تر هستند.
فرهاد مجیدی هم امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و ...
من هم شوکه شدم.واقعا از اینکه فرهاد فوتبال را کنار گذاشت ناراحت شدم.او بازیکنی بود که فوتبال را با خود من شروع کرد.من او را به استقلال آوردم.فرهاد سال های سال به استقلال کمک کرد و در بسیاری از تنگنا ها دست تیم را گرفت.کمتر بازیکنی می تواند به مرز 36 سالگی برسد و فوتبالش را ادامه بدهد.خیلی ها در 32 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی می کنند اما مجیدی خیلی خوب خودش را حفظ کرد.امروز از اینکه او از فوتبال خداحافظی کرد ناراحت شدم.امیدوارم او روزی مربی بزرگی شود و بتواند به استقلال کمک کند.به نظر من فرهاد این توانایی را دارد که در هر زمینه ای به استقلال کمک کند.
اما به نظر فرهاد از شما ناراحت است؟
چه کسی از دست من شاکی نیست؟همه از هم شاکی هستیم.اشکالی ندارد و او می تواند از من ناراحت باشد.فرهاد ناراحت است به این دلیل که نتوانست با بازی کردن در استقلال از فوتبال خداحافظی کند.البته فرهاد باید قبول کند که خودش نخواست در استقلال بازی کند.حجازی با آن همه عظمت نتوانست در استقلال از فوتبال خداحافظی کند.حسن روشن‌ و صادق ورمزیار هم همینطور.اما به هر حال این افراد برای همیشه استقلالی باقی خواهند ماند.من می توانم برای مجیدی آرزوی موفقیت کنم.در پایان هم باید بگویم که من نمی توانستم مجیدی را به قلعه نویی تحمیل کنم.او تشخیص داده بود که فرهاد را نمی خواهد و در حیطه وظایف خودش عمل کرد.
شما گفتید که بازیکنان در سن 32 سالگی از فوتبال خداحافطی می کنند.اما برای نکونام 34 ساله رقم های میلیاردی پرداخت کردید.
اولا نکونام 34 ساله نیست.دوما هم باید بگویم که ما رقمی کمتر از چیزی که حق جواد بود به او پرداخت کردیم.اگر پول به دست من برسد حتما بیشتر از رقم قرارداد نکونام به او پول می دهم.درضمن من طلب مجید نامجو مطلق را هم که از زمان آقای واعظ آشتیانی باقی مانده بود را پرداخت کردم.اگر پول باشد حق بقیه را هم می دهم.در حال حاضر وحید طالب لو که من همیشه او را قبول دارم رفته و از استقلال شکایت کرده است.ایرادی ندارد کارهای قانونی این شکایت طی می شود و وحید هم به پولش می رسد.صمد مرفاوی و بقیه طلب کارها هم همین طور.آنها هم به پولشان خواهند رسید.اما در این میان امید رضا روانخواه کمی شرایط بدی دارد و باید طلب او هر چه زودتر پرداخت شود.


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت16:20---8 مهر 1391
سلام.
وبلاگت حرف نداره!البته اگر براش حرف در نیارن!
فرهاد مجیدی رفت،مثل همه آنهای که قبلا رفتند
ناصرحجازی که کلا از میان ما رفت.
پس به تا رمانی که زنده ای بازیکنان را وسیله بدان برای رساندن مکتب بزرگ و ریشه دار استقلال به قله های موفقیت.
مکنب آبی هیچ وقت نمی ایست و به راهش ادامه می دهد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 7 / 1391برچسب:کانون هواداران استقلال,فتح الله زاده,مصاحبه,شکایت بازیکنان,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com